Voi jummi kun mä olen aina ihmetellyt miten kaikilla muilla on varaa ostaa jotain kivaa kotiin ja mulla ei ikinä, nyt olen löytänyt siihen selityksen.. Nimittäin ne muut on tajunnu käydä kirppiksillä ja alennusmyynneissä!

Ehkä se voi myös johtua siitä etten ole ostanut vuosiin mitään kivaa uutta kotiin kun en ole arvannut kauppoihin hirveästi mennä, nyt sitten kierrän ja koluan senkin edestä.

Käytiin tänään siis Tampereella koluamassa ja saldo on seuraava:

LA-kirppikseltä

-Makkariin just oikeannäköiset ja väriset verhot, terrakottaa joka sopii seiniin, sivuverhot ja kappa 5e

Kontti-kirppikseltä

-Tipunkeltainen kahvinkeitin, samanlainen mintunvihreä mulla oli aiemmin, 7,5e

-5 litran teräskattila ranskanperunasiiviläsysteemillä 7e

-Kolmeosainen roikkuva kori, 1e

-.Takorautajalkainen ja huurrelasinen pöytävalaisin 7e, UPEA!

Bonus-kirppikseltä

-Aarikan Kana-koriste, 2e

Jyskistä

-Takorautainen verhotanko ja mukana valkeat verhot, 15e(samanlainen verhotanko ilman verhoja olis maksanut 29e!)

-Reput muksuille, 5e/kpl

Hong Kongista

-2 kullanväristä kierrepäistä verhotankoa eteiseen 6,95 kpl(Varsin bling bling, mutta sopivat hyvin kullanvärisen peilin ja tummansinisten seinien kanssa)

Eli tuhlasin hurjat 68,30 rahaa mikä ei taida olla enää nykyään edes paljoa mutta sain siis sillä aivan tajuttoman kasan roinaa! Se kahvinkeitin muuten maksaa jo uutena 59 euroa joten...

Hitsit kun tää mun sisustus tuntuu koko ajan olevan vaiheessa, jossain vaiheessa.. Nyt saatiin ruokailuhuoneeseen verhotangot mutta ruokapöytä on pullollaan semmosta rojua jolle nyt pitäisi keksiä jokin sijoituspaikka. Ja kun mä ne tosta jonnekkin sijoitan se tarkoittaa käytännössä sitä että se kasa vaan vaihtaa paikkaa jonnekkin muualle eteen ja tielle ja potkittavaksi. Ikinä musta ei ole ollut järjestyksen ihmiseksi, mulle on järjestys sitä kun se roju ei näy mutta auta armias jos katsoo kaappeihin! Mut kun ei se musta ole sotkua kun se ei näy. Ja siinä on se mukava puoli että tekee välillä kivoja löytöjä, jotain sellaisia tavaroita putkahtelee esiin joita ei edes muistanut omistavansa.